Strona główna
Aktualności
Finansowanie
Ogłoszenia
Katalog firm
Katalog ofert
TRShop
Kontakt
New Holland wprowadza na rynek nową gamę ciągników T4.
dodano: 03.01.2013


Marka New Holland przeprojektowała i unowocześniła gamę T4, liczącą teraz trzy ciągniki premium o wyższej mocy, które zastąpią dotychczasową gamę T4000 oraz podstawowe modele należące do serii T5000. Nowe modele osiągają moc mieszczącą się w przedziale 86-107 KM i wyposażone są w najnowocześniejszą technologię Common Rail z systemem recyrkulacji schłodzonych spalin CEGR, zapewniającym zgodność z normami emisji Tier 4A. Zaawansowane funkcje obejmują dodatkowo elektroniczną kontrolę oporu narzędzia EDC oraz przekładnie napędowe Dual Command™, a dzięki kabinie deluxe VisionView™ oraz przyciągającej wzrok stylistyce charakterystycznej dla ciągników New Holland urok gamy jest jeszcze większy.

"Modele T4.85 – T4.105 staną się domyślnym wyborem hodowców zajmujących się produkcją zwierzęcą, których kluczowe potrzeby związane są ze zbiorem siana i roślin paszowych oraz transportem, natomiast elastycznym opcjom przedniego TUZ-a i gamie 34-calowych opon zyskają też popularność w niewielkich gospodarstwach o profilu mieszanym." powiedział Luca Mainardi, Product Manager ds. ciągników i PLM. “

Wiodąca w swoim segmencie kabina deluxe VisionView™: wyjątkowy komfort operatora i bezkonkurencyjna widoczność z kabiny:

New Holland wie, że komfort operatora jest warunkiem podstawowym umożliwiającym uzyskanie optymalnej wydajności, zwłaszcza podczas długich i wyczerpujących dni roboczych. Kabina deluxe VisionView™, dostępna również w gamie T5, została zaprojektowana z uwzględnieniem potrzeb operatora przy użyciu zaawansowanych technik wirtualnej rzeczywistości, aby zapewnić użytkownikom niezrównaną funkcjonalność. Przestronne wnętrze jest o całe 20% obszerniejsze w porównaniu do poprzednich modeli, co przekłada się na jeszcze większy komfort pracy. Wszystkie elementy sterownicze idealnie pasują do dłoni operatorów. Główne sterowniki, włącznie z elektronicznym sterowaniem myszką (EDC), oraz dźwigniami zaworów hydraulicznych, zostały rozmieszczone po prawej stronie operatora w formie ergonomicznego podłokietnika "Command Arc", co zmniejsza zmęczenie operatora i zwiększa precyzję wykonywanych prac.

Specjalny pedał pozwala swobodnie regulować pozycję kolumny kierownicy, a zintegrowany pulpit przyrządów ułatwia obserwację wskaźników podczas jazdy.

Zaokrąglone, otwierane boczne okna oraz szerokie okno tylne umożliwiają ciągłą obserwację zamontowanych z tyłu narzędzi, a komfort i widoczność dodatkowo zwiększa fotel z możliwością skrętu o 15°. Zmieniono również położenie tłumika wydechowego: teraz jest on wyrównany ze słupkiem A, co znacznie ułatwia obserwację kół przednich - rozwiązanie to idealnie sprawdza się przy uprawach wąskorzędowych.

Całkiem nowa, dwudrożna klimatyzacja, wyposażona jest w 10 regulowanych nawiewów, których pozycje można indywidualnie ustawiać a wszystkie zapewniają równomierny przepływ powietrza dzięki technologii dwukanałowego przepływu. Elementy sterownicze zamontowane na słupku B idealnie pasują do dłoni i można je intuicyjnie regulować podczas jazdy.

Kabina deluxe VisionView™ została zaprojektowana z myślą o tradycyjnych pracach związanych z hodowlą inwentarza żywego, a wysokość ciągnika z kabiną wynosi zaledwie 2559 mm (z oponami 420/85R30), dzięki czemu T4 ma nieograniczony dostęp nawet do najniższych budynków inwentarskich.

Szeroka oferta przekładni napędowych: wybierz przekładnię napędową dostosowaną do swoich potrzeb

Gama T4 oferuje również możliwość wyboru szerokiej gamy przekładni napędowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Przekładnie napędowe 12x12 Synchro Shuttle i 20x12 Synchro Shuttle z biegami pełzającymi są dostępne z mechaniczną dźwignią zmiany kierunku jazdy zarówno w modelach wyposażonych w kabinę, jak i w konstrukcję ROPS i odznaczają się wyjątkowo prostą obsługą. Zamontowana na kolumnie dźwignia przekładni nawrotnej umożliwia operatorom zmianę kierunku jazdy bez konieczności odrywania rąk od kierownicy.
Wszystkie modele mogą być wyposażone w elektrohydrauliczne, zamontowane na kolumnie wersje przekładni nawrotnych Power Shuttle z przekładnią12x12 lub 20x20 Creeper. Ta ostatnia umożliwia osiąganie tak niewielkich prędkości jak 200 metrów na godzinę, co czyni ją doskonałym rozwiązaniem w przypadku zastosowań specjalistycznych, takich jak ręczne sadzenie czy prace pielęgnacyjne. Pionierski wariant gamy przekładni, czyli Dual Command™ 24x24, z półbiegami zmienianymi bez użycia sprzęgła, umożliwia operatorom precyzyjne dostosowanie prędkości jazdy do przodu dla zadania wykonywanego w trudnych warunkach. Ergonomiczny przycisk Power Clutch znajduje się z tyłu dźwigni zmiany biegów i sprawia, iż operatorzy mogą zmieniać biegi bez konieczności wciskania pedału sprzęgła, co idealnie sprawdza się podczas prac uprawowych na nierównych polach. Zamontowana na kolumnie, elektrohydrauliczna dźwignia Power Shuttle umożliwia zmianę kierunku jazdy poprzez dotknięcie palcem - bez najmniejszego wysiłku.

Regulowana czułość dźwigni shuttle: precyzyjna kontrola kierunku

Poziom agresywności pracy sprzęgieł przekładni nawrotnej Power Shuttle, można szybko i łatwo regulować za pomocą specjalnego przycisku znajdującego się na lewym słupku "B". Miękkie ustawienie przeznaczone jest do zastosowań polowych, takich jak belowanie, średnie - do standardowych prac, natomiast bardzo czułe zostało opracowane specjalnie pod kątem zapewnienia niemal błyskawicznej zmiany kierunku jazdy.

Silniki o dużej mocy, kompatybilne z normami emisji Tier 4A, zapewniające maksymalną wydajność i efektywność

Modele T4 wyposażone są w silnik Common Rail F5C o poj. 3,4 litra opracowany we współpracy z firmą FPT Industrial, w którym zastosowano najnowocześniejszą technologię recyrkulacji schłodzonych spalin (CEGR), zapewniającą zgodność z normami emisji Tier 4A. Jest to całkowicie zgodne z kompleksowym, długofalowym planem działania marki New Holland w odniesieniu do norm Tier 4A: z uwagi na mniejsze zapotrzebowanie na chłodzenie silników o mocy poniżej 120 KM wyposażone są w technologię CEGR. Silniki te osiągają moc od 86 do 107 KM i zapewniają bardzo szybką reakcję na zmienne obciążenia dzięki precyzyjnej technologii dozowania paliwa, typowej dla silników Common Rail. Sprawność w wymagających warunkach jest dodatkowo zoptymalizowana dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu sięgającemu aż 444 Nm oraz imponującemu przyrostowi momentu obrotowego nawet o 35%.

Silnik został zaprojektowany specjalnie pod kątem prac rolniczych i zapewnia maksymalną moc w zakresie najczęściej używanych prędkości roboczych od 1900 do 2300 obr./min., co przekłada się na doskonałą elastyczność podczas wykonywania większości zadań. Cała gama jest również dostosowana do zasilania 20-procentowym biopalowem B20.

Układy hydrauliczne o dużej mocy: przepływ sięgający nawet 100 litrów/minutę.

Doświadczeni inżynierowie z działu badawczo-rozwojowego New Holland wiedzą, iż oferta układu hydraulicznego typu "jeden rozmiar pasuje do wszystkich modeli" nie sprawdza się w przypadku tej serii. Przepływ rzędu 76 litrów/min., możliwy dzięki specjalnej pompie o natężeniu przepływu 48 litrów/min. przeznaczonej do zastosowań hydraulicznych (28 litrów/min. na wspomaganie układu kierowniczego) idealnie sprawdza się w przypadku standardowych zastosowań rolniczych. Rolnicy korzystający z najbardziej wymagających zastosowań hydraulicznych, takich jak owijanie bel, skierują swą uwagę ku wariantowi pompy MegaFlow, osiągającej imponujący przepływ rzędu 100 litrów/min., z oddzielnym przepływem hydraulicznym wynoszącym 64 litry/min. przeznaczonym dla pompy głównej, by zapewnić jednolite osiągi nawet w najtrudniejszych warunkach. Ponadto, pompa o natężeniu przepływu 36 l/min. zapewnia lekkie prowadzenie ciągnika i szybkie reakcje układu kierowniczego nawet podczas intensywnych prac z użyciem tylnego podnośnika np. na uwrociach. Ciągniki mogą być wyposażone nawet w trzy tylne rozdzielacze hydrauliczne i dwa międzyosiowe, a wszystkimi steruje się z wygodnego wnętrza kabiny.

Znacznie zwiększony został również udźwig podnośnika tylnego, który obecnie wynosi maksymalnie 3800 kg. W przypadku tradycyjnych prac idealnym wyborem będzie wielokrotnie nagradzany system mechanicznego sterowania podnośnika Lift-O-Matic™ Plus, umożliwiający powrót narzędzia na ustawioną wstępnie głębokość roboczą oraz stałą regulację głębokości dzięki ergonomicznej dźwigni znajdującej się na łuku elementów sterowniczych. Elektroniczne sterowanie (EDC) stanie się domyślnym wyborem dla klientów zajmujących się intensywnymi pracami polowymi, takimi jak np. orka. Ergonomiczna mysz umożliwia wyjątkowo łatwe sterowanie wszystkimi kluczowymi parametrami, włącznie ze sterowaniem TUZ-a i sterowaniem głębokością położenia narzędzia.

Elastyczne opcje WOM

Seria T4 dostępna jest z szeroką gamą opcji prędkości WOM: użytkownicy mają do wyboru wariant włączany mechanicznie lub elektrohydraulicznie oraz pełny wybór opcji prędkości WOM: od podstawowej, czyli 540, do najbardziej zaawansowanego wariantu 540/540E/1000. WOM zależny dostępny jest tylko w modelach wyposażonych w kabinę. Wszystkie prędkości WOM wybiera się z wygodnego wnętrza kabiny lub platformy operatora, co umożliwia ich efektywne włączanie. Zoptymalizowano zużycie paliwa dzięki zastosowaniu opcji ekonomicznych obrotów WOM 540E, dostępnych przy prędkości obrotowej silników 1900obr./min., co przekłada się na oszczędność paliwa i cichsze warunki pracy.

Modułowy przedni TUZ i WOM: optymalna elastyczność zastosowań

Analitycy rynku New Holland wiedzą, że w celu utrzymania konkurencyjności na bardzo dynamicznym rynku, rolnicy szczególnie cenią elastyczność zastosowań. W przypadku zamówień złożonych począwszy od czerwca 2013 roku, w gamie T4 dostępny będzie przedni TUZ opracowany specjalnie pod kątem spełnienia tego wyboru. Będzie on dostępny w trzech różnych konfiguracjach: tylko przedni TUZ o maksymalnym udźwigu 1850 kg, lub tylko przedni WOM lub modułowy, wbudowany w podwozie, zintegrowany przedni TUZ z WOM-em. Teraz użytkownicy mogą dostosować ciągnik do własnych potrzeb. Ponadto w przypadku zmiany profilu gospodarstwa wszystkie te opcje mogą być z łatwością zamontowane w posiadanych maszynach przez autoryzowane warsztaty serwisowe firmy New Holland.

Elastyczna gama opon: maksymalne wymiary opon 540/65R34

Szeroka gama opon umożliwi rolnikom dostosowanie ciągników serii T4 do własnych potrzeb poprzez zamontowanie w nich różnych opon od wąskich 12.4R36 przeznaczonych do pielęgnacji międzyrzędowej, by chronić cenne warzywa uprawne lub opon 540/65/R34, zapewniających większą przyczepność do podłoża i mniejsze ugniatanie gleby.

Modele:
T4.85 -
moc: 86KM,
maksymalny moment obrotowy: 351 Nm

T4.95 -
moc: 99KM,
maksymalny moment obrotowy: 407 Nm

T4.105 -
moc: 107KM,
maksymalny moment obrotowy: 444 Nm

źródło: newholland

Komentarze


Dodaj komentarz
nick:
treść:

300


przepisz kod z obrazka:

Akceptuje Regulamin
Wyszukaj:

szukaj w:
aktualności
finansowanie
ogłoszenia
katalog firm



Login:
hasło:

Zarejestruj się

Newsletter:

Dodając swój e-mail wyrażasz zgodę na otrzymywanie najnowszych informacji dotyczących portalu Technikarolnicza.pl



Katalog firm:
ITALIA POLONIA
Agroma S.A. w Poznaniu
P.H.U "ROLGWAR" Sp. z o.o.
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Centrum Techniki Rolniczej sp. z o.o.
DOM HANDLOWY HENRYKI I PAWŁA KORBANKÓW
PPHU FARMASZ
ZIP AGRO
Hydros-System Waldemar Zimiński
Raiffeisen Agro-Technika Sp z o.o.
Hydro-Masz
Euro Elektronika sp. z o.o.
Tekanmotor Sp. z o.o.
Fabryka Wyrobów Metalowych "BRAT-MET"Sp. z o.o.
SIPMA S.A.
HITMASZ Henryk Kołtonowski Sp.j.
RB projekt - Biuro projektowe
PHU Grocholewicz
Case IH Polska
PPHU ASTO
Farmer sp. z o.o.
ROLSAd Sp.J.
PPHU FARMASZ
Pro-Vega
Zakład Zaopatrzenia Usług i Produkcji sp. z o.o.
POM Farmasz
PAM-WWW.FRACKIEWICZ.EU
P.P.U.H.Remix-Oil
AgriTrucks Szendryk
ANT-Polska
Tanie Maszyny Rolnicze
EMMAROL Sp. z o.o.
MARK-ROL Marek Piniasrki
Farmexpert
Biuro Rachunkowe LMT
Technika Rolniczo-Budowlana "ROL-TECH"
ASOC "URPOL" WALERIAN KUNERT
PPHU FARMASZ
TORNUM POLSKA Sp. z o. o.
Pneumat System Sp. z o.o.
Agriaffaires.pl
Agriaffaires.pl
Strefarolnika.pl
Stanimpex
Rad Pol
FOMIR Michał Ilczyszyn

Ostatnio komentowane
Stachu
Treść:
Szukam tura do traktora URSUS 5714 czy ktoś by mógł podać jakiś salon gdzie mógłbym kupić lub ma na sprzedanie
dodano:22.04.2015 20:10:45
[zobacz]

Grzegorz
Treść:
Czy jest możliwość montażu rewersu do ursusa 5714?
dodano:07.06.2015 12:52:54
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 11:55:21
[zobacz]

kłusownik
Treść:
podpisuję się pod opinią "emi", żałuję zakupu tego wynalazka...
dodano:01.08.2015 13:21:25
[zobacz]

Micahł M-ce
Treść:
Śmigamy od 3 lat na 190tce, wszystko cacy :: )
dodano:11.08.2015 15:03:51
[zobacz]

pepsi
Treść:
http://allegro.pl/tur-ladowacz-czolowy-metal-fach-t229-1-t229-pronar-i5671070694.html
dodano:27.09.2015 14:46:54
[zobacz]

rüzgar
Treść:
But if someone gets his boxers in a knob more than slapstick Nazis or clueless anal Hitler autographing the Seed Register for Indiana Jones, then they just aren't going to be the right hearing for Inglourious Basterds. In deed they shouldn't be attention fun movies at all
dodano:27.11.2015 17:55:13
[zobacz]

janek
Treść:
W u5714 jest prawie 5tys.mth :)tylko 2 poważne awarie a tak to podzespoły eksploatacyjne :) na następny sezon dostanie nowe przednie buty.czy wiecie może czy jest sens montować w nim klimatyzację a ciągnik jest z 2004 roku
dodano:28.12.2015 21:13:51
[zobacz]

rolnik
Treść:
Nie polecam!!! Oszuści!!!! Kupiłem ich ciągnik 5 lat temu. Były z nim ciągle problemy- kilka razy był w serwisie w czasie gwarancji. Ostatnio pojawiła się większa awaria silnika i.... okazało się, że w moim ciągniku jest około 14-letni silnik, który pochodzi z demontażu z innego ciągnika!!!
dodano:15.06.2016 19:45:45
[zobacz]

Tomek
Treść:
Posiadam ten ciągnik już około 3-4 lat dokładnie model orion 16.1 dane techniczne można sprawdzić na ich stronie co ode mnie to był tylko jeden problem spalił się opornik w elektryce koszt naprawy niecełe 50 zł. Traktor bardzo zwinny, szybki i mocy mu nie brakuje z lemkenem europal6 5 skib idzie lux
dodano:10.11.2017 22:15:29
[zobacz]


wydawnictwo: Miacom-Studio | mapa strony |